Het Kompas Magazine 2019 staat online!

Delen op social media

In ons Kompas Magazine 2019 kun je lezen hoe we in 2019, samen met cliënten en hun verwanten, aan kwaliteit van zorg hebben gewerkt. Wat gaat er goed bij Middin, waar zijn we trots op en wat kan er beter? We beschrijven hoe we aan de doelen van 2019 hebben gewerkt. En we blikken vooruit naar 2020.

Kompas Magazine

In 2019 hebben we aan vier onderwerpen extra focus gegeven: goede zorg, werkplezier, slim werken en duurzaamheid. Deze onderwerpen komen dan ook uitgebreid terug in het rapport. In elk hoofdstuk is informatie over het onderwerp te lezen met foto's, video's, handige links en interessante achtergrondinformatie. Door het Kompas Magazine heen vertellen cliënten, verwanten en medewerkers wat hun ervaringen zijn en wat zij belangrijk vinden.

Cliënten aan het woord

De publieksversie van het Kompas Magazine is voor iedereen toegankelijk die in vogelvlucht wil weten welke onderwerpen voor cliënten het afgelopen jaar het belangrijkst waren. Dit zijn de onderwerpen:

  • Gastvrij eten en drinken.
  • Meepraten en meebeslissen.
  • Dit vind ik ervan.

De praatplaat laat in één oogopslag zien wat de resultaten en doelen van deze onderwerpen zijn. De tekst onder de praatplaat geeft een verkorte samenvatting.  

Lees je mee?

Ben je benieuwd naar het Kompas Magazine? Je vindt hier ons complete kwaliteitsrapport.
We wensen je veel leesplezier!